2011-09-12

2011-09-12

Dagen D börjar närma sig med stormsteg... =S Elias blir 1 på torsdag redan, kan inte fatta de.. De var ju inte så länge sen vi åkte in på BB och han kom.. Eller som vi plussade på graviditets stickan.. <3 Men detta året har varit ett av de bästa i mitt liv, inte nog med att John finns hos mig så har vi en helt underbar liten påg <3<3

Idag annars så började min Etik och livsfrågor- kurs, men har inte fått hem min bok än.. Hoppas den kommer snart så jag inte kommer jätte långt bak nu redan innan kursen ens börjat..

Var och hämtade golv till nya huset idag också, blev dyrt men de ska ju vara där så de får kosta vad de kostar.
Sen kom målaren hit och räkna på vad de kan kosta, så han kommer och börjar jobba på lördag! Fönsterna och dörren sattes in igår så nu känns de som om vi närmar oss ett slut ! =)

Nu kommer John hem med mat ´äntligen ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar