2011-09-20

2011-09-20

Nu är min lille bebis 1 år gammal, eller ska man vara helt rätt på de så är han 1 år och 5 dagar <3
Kan inte förstå att han redan hunnit bli 1 år! Var ju inte så längesen han kom.
Men iaf, vi har firat honom ordentligt, med tårta och kakor och ballonger och presenter, vill TACKA alla som var med och firade honom i söndes! <3

Vill även tacka sniglarna för hans fina present ! =)

Idag har vi varit hos BVC och han har blivit vägd och mätt och även fått sin tredje spruta. Han följer sin kurva super bra ! (Har ju varit lite orolig för han inte ätit ordentligt, men tydligen har han fått i sig vad han behöver ärndå! )
Han väger nu 9,8kg och är 75,5 cm lång ! <3


Fick jobbat lång pass i Stp igår, mellan 8,30-19,30. Var lång tid utan mina killar! Men gick bra, och de är välbehövliga pengar så..

Har kommit in i andra veckan av min kurs, Etik och livsfrågor, men har fortfarande inte fått hem min bok.... =@ Väldigt irriterande, men gör så gott jag kan utan den ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar